
Co bude Vaší hlavní činností:
- příjem objednávek, administrace objednávek
- fakturace hotových výrobků, příprava dokumentace k expedici
- tvorba nabídek, komunikace se zákazníky, příprava obchodních jednání, statistiky, marketingová podpora, administrativní činnost
- telefonická a e-mailová komunikace
- příprava marketingových podkladů
- příjem objednávek, administrace objednávek
- fakturace hotových výrobků, příprava dokumentace k expedici
- tvorba nabídek, komunikace se zákazníky, příprava obchodních jednání, statistiky, marketingová podpora, administrativní činnost
- telefonická a e-mailová komunikace
- příprava marketingových podkladů
Jaké jsou předpoklady k rychlému začlení se do týmu:
- min. středoškolské vzdělání (technické zaměření výhodou)
- samostatnost, kreativitu, schopnost se adaptovat
- technické povědomí
- uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet
- ŘP sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- motivující finanční ohodnocení dle výsledků (fixní a pohyblivá složka platu)
- profesní rozvoj a seberealizaci
- příspěvek na stravování
- prostředí zavedené, stabilní společnosti
Kontaktní osoba
Ing. Zdeněk Kuchta – obchodní ředitel
+420 739 389 400
zkuchta@azp.cz